نحوه یافتن پست های قدیمی در فیس‌بوک: 13 نکته 30 قدم

یافتن پست‌های قدیمی در فیس‌بوک می‌تواند کار دلهره‌آوری باشد، به‌ویژه با الگوریتم‌ها و رابط کاربری که همیشه در حال تغییر است. با این حال، با استراتژی ها و ابزارهای مناسب، می‌توانید به راحتی به پست های قدیمی در حساب فیس‌بوک خود یا دیگران دسترسی داشته باشید و آنها را مشاهده کنید. در اینجا 13 مرحله و 30 نکته برای کمک به شما برای یافتن پست های قدیمی در فیس‌بوک آورده شده است:

ux-ui-رابطه کاربری-تجربه مشتری - تجربه کاربر

مرحله 1: گزارش فعالیت حساب فیسبوک خود را بررسی کنید

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای یافتن پست‌های قدیمی در فیس‌بوک، بررسی گزارش فعالیت حسابتان است. برای دسترسی به گزارش فعالیت خود، به صفحه نمایه فیس‌بوک خود بروید، روی زبانه «بیشتر» کلیک کنید و «گزارش فعالیت» را از منوی کشویی انتخاب کنید. از آنجا، می‌توانید فعالیت‌های گذشته خود را مرور کنید، از جمله پست‌ها، نظرات، لایک‌ها و موارد دیگر.

مرحله 2: از نوار جستجوی فیس‌بوک

استفاده کنید
راه دیگر برای یافتن پست های قدیمی در فیس‌بوک این است که از نوار جستجو در بالای صفحه اصلی فیس‌بوک خود استفاده کنید. می‌توانید کلمات کلیدی مرتبط با پست مورد نظر خود را جستجو کنید، مانند نام شخصی که آن را پست کرده است، تاریخ ارسال آن یا هشتگ مربوطه. این می‌تواند به شما کمک کند تا به سرعت پست های خاصی از گذشته خود را پیدا کنید.

مرحله 3: پست های قدیمی خود را مرور کنید

اگر می‌خواهید بدون استفاده از نوار جستجو، پست‌های قدیمی خود را مرور کنید، می‌توانید این کار را با رفتن به صفحه نمایه فیسبوک خود و کلیک کردن بر روی برگه «پست‌ها» انجام دهید. از آنجا، می‌توانید پست های گذشته خود را مرور کنید و پست های مورد نظر خود را پیدا کنید.

مرحله 4: از ویژگی “در این روز” فیس‌بوک

استفاده کنید
فیس‌بوک قابلیتی به نام «در این روز» دارد که به شما امکان می دهد پست های گذشته خود را از یک تاریخ خاص مشاهده کنید. برای دسترسی به این ویژگی، به صفحه نمایه فیس‌بوک خود بروید، روی زبانه «بیشتر» کلیک کنید و «در این روز» را از منوی کشویی انتخاب کنید. از آنجا، می‌توانید پست های گذشته خود را از یک تاریخ خاص مشاهده کنید و حتی در صورت تمایل دوباره آنها را به اشتراک بگذارید.

مرحله 5: از نمایشگر پست فیسبوک شخص ثالث

استفاده کنید
اگر به دنبال پست‌های قدیمی سایر کاربران فیس‌بوک هستید، می‌توانید از ابزار نمایشگر پست شخص ثالث فیس‌بوک استفاده کنید. این ابزارها به شما این امکان را می دهند که نام کاربر یا شناسه فیس‌بوک را وارد کنید و پست های قبلی آنها را مشاهده کنید. با این حال، هنگام استفاده از این ابزارها محتاط باشید، زیرا ممکن است کاملاً قابل اعتماد یا ایمن نباشند.

مرحله 6: گروه های فیس‌بوک خود را بررسی کنید

اگر عضو هر گروه فیس‌بوک هستید، می‌توانید از این گروه ها برای یافتن پست های قدیمی نیز استفاده کنید. به صفحه گروه‌های فیس‌بوک خود بروید، روی گروهی که به دنبال آن هستید کلیک کنید و در میان پست‌ها حرکت کنید تا پست‌هایی را که به دنبال آن هستید بیابید.

مرحله 7: از ویژگی “برچسب شده” فیس‌بوک

استفاده کنید
اگر به دنبال پست هایی هستید که در آنها تگ شده اید، به صفحه نمایه فیس‌بوک خود بروید، روی برگه “عکس ها” کلیک کنید و از منوی کشویی “Tagged” را انتخاب کنید. از آنجا می‌توانید تمام پست هایی را که در آنها تگ شده اید مشاهده کنید.

مرحله 8: از ویژگی “پسندیده” فیس‌بوک

استفاده کنید
اگر به دنبال پست‌هایی هستید که در گذشته دوست داشته‌اید، به صفحه نمایه فیس‌بوک خود بروید، روی برگه «پسندیدن» کلیک کنید و «پست‌ها» را از منوی کشویی انتخاب کنید. از آنجا، می‌توانید تمام پست هایی را که در گذشته دوست داشته اید مشاهده کنید.

مرحله 9: از ویژگی “دنبال کردن” فیس‌بوک

استفاده کنید
اگر به دنبال پست‌هایی از صفحات یا پروفایل‌های خاص فیس‌بوک هستید که دنبال می‌کنید، به صفحه اصلی فیس‌بوک خود بروید، روی زبانه «دنبال کردن» کلیک کنید و «صفحات» یا «افراد» را از منوی کشویی انتخاب کنید. از آنجا، می‌توانید تمام پست ها را از صفحات یا نمایه هایی که دنبال می کنید مشاهده کنید.

مرحله 10: از ویژگی “Notifications” فیسبوک استفاده کنید

اگر به‌دنبال پست‌هایی هستید که در اعلان‌های فیسبوک خود ذکر شده‌اند، به صفحه اصلی فیس‌بوک خود بروید، روی تب «اعلان‌ها» کلیک کنید و «پست‌ها» را از منوی کشویی انتخاب کنید. از آنجا می‌توانید تمام پست هایی که در اعلان های خود ذکر شده است را مشاهده کنید.

مرحله 11: از “What’s on Your Mind” فیسبوک استفاده کنید. ویژگی

اگر به دنبال پست هایی هستید که در تایم لاین فیس‌بوک خود به اشتراک گذاشته اید، به صفحه نمایه فیس‌بوک خود بروید، روی “در ذهن شما چیست؟” کلیک کنید. و از منوی کشویی «پست ها» را انتخاب کنید. از آنجا، می‌توانید تمام پست هایی را که در جدول زمانی خود به اشتراک گذاشته اید مشاهده کنید.

مرحله 12: از ویژگی “Memories” فیس‌بوک استفاده کنید

اگر به دنبال پست‌های قدیمی از تاریخ‌ها یا رویدادهای خاص هستید، به صفحه نمایه فیس‌بوک خود بروید، روی برگه «خاطرات» کلیک کنید و «در این روز» یا «سال‌های پیش» را از منوی کشویی انتخاب کنید. از آنجا می‌توانید تمام پست ها را از تاریخ ها یا رویدادهای خاص مشاهده کنید.

مرحله 13: از دانلود کننده پست فیس‌بوک

استفاده کنید
اگر به دنبال راه جامع تری برای دانلود هستیددر پست های قدیمی فیس‌بوک، می‌توانید از ابزار بارگیری پست فیس‌بوک استفاده کنید. این ابزارها به شما این امکان را می دهند که تمام پست های فیسبوک خود و همچنین پست ها را از صفحات یا پروفایل های خاص دانلود کنید. با این حال، هنگام استفاده از این ابزارها محتاط باشید، زیرا ممکن است کاملاً قابل اعتماد یا ایمن نباشند.

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...